اندیشمندان جوان

اگر توانستی (( نفهمی)) می توانی خوشبخت باشی !

اندیشمندان جوان

اگر توانستی (( نفهمی)) می توانی خوشبخت باشی !

با عرض سلام و درود فراوان بر همه ی شما اندیشمندان جوان, امیدواریم که آرزوهایتان در قالب رویا نماند.
از اینکه به سایت اندیشمندان جوان سر زدید از شما متشکریم امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی نیازهایتان باشند.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان

به ارگاسم رساندن زن / مقاله و خبر

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۳۶ ب.ظ
  1. طرح مسئله : همانطور که اگر مردی نتواند در رابطه جنسی ارضاء شود و به ارگاسم برسد باعث دلخوری شدید او می شود طوری که اگر تکرار شود ممکن است به فکر زن دیگری باشد ... برای زنان هم همین داستان صادق است.




    ۱۲ نکته برای داشتن ارگاسمی بهتر


    نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ یا شاید می‌خواهید آن را از قبل هم قوی‌تر تجربه کنید؟

    سلامت نیوز : نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ یا شاید می‌خواهید آن را از قبل هم قوی‌تر تجربه کنید؟

    به گزارش سایت مردمان ؛ در اینجا توصیه‌هایی از متخصصین امور جنسی برایتان گرد آورده‌ایم که کمکتان می‌کند ارگاسم بهتری داشته باشید.


    نقاط حساس را تحریک کنید


    شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. مثلاً زن روی همسرش قرار گیرد تا بالای ناحیه کلیتوریس او بر روی استخوان ناحیه تناسلی مرد برخورد کند. یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید.


    حرف بزنید


    دکتر برمن می‌گوید، «مردها واقعاً به فیدبک شما نیاز دارند. وقتی حرکتی را حین رابطه‌جنسی خوب انجام می‌دهد حتماً حس خوبتان را به صورت کلامی یا فریاد کشیدن نشان دهید.»


    خودتان یاد بگیرید


    وقتی ندانید که چه چیزی تحریکتان می‌کند نمی‌توانید احساستان را با طرف‌مقابل در میان بگذارید. برای اینکه بدنتان را به ارگاسم شدن عادت دهید، باید نقاط حساس بدن خود را بشناسید و از آناتومی جنسی اندامتان از طریق مراجعه به مقالات علمی اطلاع کسب کنید.


    عضلات ارگاسم‌تان را تمرین دهید


    تمرینات کیگل، تمرین سنتی برای زنانی است که می‌خواهند ارگاسم‌های ضعیف خود را تقویت کنند. باید بتوانید این عضلات را در کف لگن خاصره خود پیدا کرده و مانند حالت متوقف کردن ادرار این عضلات را سفت کنید. این تمرینات را هر روز چند مرتبه تکرار کنید و در زمان فشردن عضلات تنفس را فراموش نکنید.


    کارهای جدید و هیجان انگیز انجام دهید


    تحقیقات نشان می‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زن و شوهر در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما را از نظر جنسی نیز تحریک می‌کند.


    اوج لذت را به تاخیر بیاندازید


    هرچه تحریک دیرتر اتفاق بیفتد، انفجار شدیدتر خواهد بود. خودتان را به ارگاسم نزدیک کرده و بعد کُند کنید. این کار را قبل از رسیدن به اوج چند مرتبه تکرار کنید.


    روی تنفستان متمرکز شوید


    رابطه جنسی تانتریک بسیار جدید و مدرن به نظر می‌رسد اما مهمترین امتیاز آن -- که بر تنفس متمرکز است--لذت جنسی شما را تقویت می‌کند. شما می‌توانید ار نفستان برای نقل‌وانتقال انرژی جنسی خود استفاده کنید. زوج‌هایی که تنفس منظم دارند، رسیدن به ارگاسم را دیرتر کرده و ارگاسم بهتر و قوی‌تری خواهند داشت.


    در کنار هم فیلم‌های آموزشی تماشا کنید


    فیلمهای علمی و تایید شده که روابط جنسی صحیح را آموزش می دهند و یادگیری تکنیکهای صحیح زناشویی میتواند شما را در رسیدن ارگاسم یاری دهند.


    پیش‌نوازی‌های خلاقانه را امتحان کنید


    اگر گرم کردن همسرتان زمان بیشتری می‌برد، با دادن ایمیل‌ها یا پیامک‌ها تحریک‌کننده به همدیگر شروع کنید.


    داروهایتان را چک کنید


    زنان بسیار بیشتر از مردان از داروهای ضدافسردگی که زندگی جنسی افراد را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، استفاده می‌کنند. اگر مشکل دارید، درمورد داروهای مصرفی‌تان با پزشک خود صحبت کنید.


    زود کمک بگیرید


    اگر برای رسیدن به ارگاسم مشکل دارید، توصیه‌های متخصصین می‌تواند برایتان کارساز باشد. تخریب عصبی یا پایین بودن میزان تستوسترون می‌تواند علت مشکل باشد. پزشکتان می‌تواند معاینه پزشکی را انجام داده و عوامل ارتباطی شما را بررسی کند.


    ریلکس کنید


    در یک تحقیق جدید که بر روی بیشتر از ۵۰ زن انجام گرفت، بیش از ۷۰ درصد از آنها استرس‌های کاری را در زندگی جنسی خود تاثیر‌گذار دانستند. مشخص است که کم بودن میل جنسی احتمال رسیدن به ارگاسم را پایین می‌آورد. بنابراین بهتر است مشکلات زندگی را پشت در اتاق خوابتان جا بگذارید.




  2. پیشفرض

    راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی

    یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش عمده هیجان و شور رابطه‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌جنسی انجام شود، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.


    وقتی به آن فکر کنید، پیش‌نوازی دو نوع دارد- پیش‌نوازی جسمی و پیش‌نوازی احساسی. تقریباً همه با پیش‌نوازی جسمی آشنایی دارند که شامل بغل کردن، بوسیدن، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی و از این قبیل می‌شود. اما وقتی به پیش‌نوازی احساسی می‌رسد، اکثر افراد حتی نمی‌دانند که این وجود دارد چه برسد به اینکه چطور از آن برای بهبود تجربه جنسی استفاده کنند.


    چرا پیش ‌نوازی تا این اندازه اهمیت دارد؟

    پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. نه تنها پیش‌نوازی شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. اما اگر ندانید چه باید بکنید، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرد.

    بایدها و نبایدها

    پیش‌نوازی یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و نباید انجام دهید. اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم.

    خیلی خشن رفتار نکنید. همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید. پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید اینکار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید.


    حرکات تکراری. اینکه بخواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.


    نداشتن اعتمادبه‌نفس. اگر شجاعت لازم برای امتحان کردن کارهای جدید را نداشته باشید، موفق نخواهید شد. پیش‌نوازی فقط آزمایش و خطاست. سعی کنید راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از همسرتان نظر بخواهید.


    در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید. گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید. دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.


    نوک سینه‌هایش را نچرخانید. به هیچوجه نباید اینکار را انجام دهید. این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است.


    کلیتوریس را فراموش نکنید. ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، تحریک کلیتوریس است. پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.


    من آنطور می‌خواهم! زنان موجوداتی احساساتی هستند که باید آنها را از نظر احساسی و روانی نیز تحریک کنید. به همین دلیل است که پیش‌نوازی یک باید است. برای اینکه مطمئن شوید همسرتان از پیش‌نوازی لذت ببرد، چند نکته برایتان آورده‌ایم.


    حرف بزنید. سعی کنید در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید. اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد. این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.


    در ملاءعام ابرازاحساس کنید. مرزهای او برای ابراز احساسات در ملاء‌عام را امتحان کنید. وقتی با دوستانتان دورهمی گرفته‌اید و مشغول صحبت هستید، ببینید چطور با نوازش کردن پشتش و بوسیدن صورتش واکنش می‌دهد.


    به خاطر داشته باشید که پیش‌نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. پس عجله نکنید. سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود.


  3. پیشفرض

    11 اشتباه مهلک آقایون حین رابطه جنسی با همسر

    با اینکه هم آقایون و هم خانمها در رابطه ‌جنسی مرتکب اشتباه می‌شوند، اما اینبار فقط می‌خواهیم اشتباهات آقایون را طرح کنیم.


    1. اینکه فقط در تختخواب دنبالش باشید. بعد از یک روز طولانی و خسته ‌کننده، وقتی با هم روی ملحفه‌ها می‌غلتید، اگر از قبل هیچ پیش‌درآمدی نبوده باشد، احتمال اینکه وارد اتفاق اصلی شوید بسیار کم است. دنبال کردن همسرتان یک کار تمام‌وقت است. زن‌ها خیلی دوست دارند که مردشان دنبالشان باشد و بهترین روش دنبال کردنشان، دنبال کردن فکری است. بگذارید بفهمد که به او فکر می‌کنید و تمایلاتتان تمام روز متوجه اوست.


    2. حرف نزدن و مستقیم عمل کردن. خیلی از مردها به اشتباه تصور می‌کنند که رابطه ‌جنسی حتماً پیش می‌آید. به نظرتان رابطه‌ جنسی بخشی از زندگی زناشویی است، درست است؟ اگر این باور را دارید، باید بیشتر از این جمله ساده که، "عزیزم می‌خوای سکس داشته باشیم؟" تلاش کنید. بااینکه ممکن است تصور کنید که این جمله هیچ ایراد و اشکالی ندارد اما گفتن آن به این شکل آن را یک اجبار نشان می‌دهد. سعی کنید کمی رک‌تر بگویید، "عزیزم، می‌خوامت!"


    3. رها کردن خودتان. ممکن است بعد از ازدواج خودتان را رها کنید، به خودتان رسیدگی نکنید و حتی وزنتان بالا برود. خودتان را کامل رها نکنید. بااینکه برگرداندن همه چیز به وضع قبل از مجردی و تبدیل این شکم پر از چربی به شکم شش‌تکه قبل از ازدواج کمی سخت است، اما عجله نکنید. همسرتان شوهری می‌خواهد که از خودش مراقبت کند، از بهداشت عمومی گرفته تا نحوه لباس پوشیدنتان و وضعیتتان—چه از نظر جسمی، چه فکری و چه روحی.


    4. زود رفتن سر کار اصلی. اگر بخواهید زود سراغ اندام اصلی در رابطه‌ جنسی بروید، چه با دست باشد و چه اندام جنسی‌تان، اصلاً ایده خوبی نیست. همسرتان باید قبل از اینکه سراغ آن بروید خوب تحریک شده باشد. روی کل بدن او تمرکز کنید. از نوک سر تا نوک پا. و ذهنش را فراموش نکنید. شده است تابحال درمورد افکارش در این مورد سوال کنید؟


    5. نادیده گرفتن کلیتوریس (چوچوله). خیلی از مردها ممکن است تصور کنند که توانایی ارگاسم خانم‌ها به دخول بستگی دارد. بااینکه دخول همراه با لذت است اما راه اصلی برای ارضاء کردن او جای دیگری است.


    تنها عملکرد کلیتوریس لذت ‌دهی است. پیس هیچوقت آن را نادیده نگیرید. اگر شما یکی از بسیار مردانی هستید که می‌دانید چه می‌گوییم، به کتابخانه رفته و یک کتاب آناتومی پیدا کنید. درمورد بدن او مطالعه کنید و مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود.


    6. فراموش کردن محرک‌های جنسی دیگر. بیشتر زن‌ها نواحی تحریک‌کننده دیگری هم به جز سینه‌ها، نوک‌سینه‌ها و اندام جنسیشان دارند. این سه متداول‌ترین این نواحی هستند که برای مردان حین پیش‌درآمد رابطه‌ جنسی تحریک‌کننده ‌تر هستند اما باید صبر کنید که همسرتان اجازه آن را به شما بدهد. از او بپرسید که چه دوست دارد و بعد چیزی که می‌گوید را به خاطر بسپرید. برای پیدا کردن نواحی تحریک‌ کننده همسرتان وقت بگذارید: گردن، شانه‌ها، پشت، باسن، پاها هم جزء نواحی متداول تحریک ‌کننده در بدن هستند. همیشه یادتان باشد یکی از تحریک‌کننده ‌ترین جاهای بدن او، گوش‌هایش است.


    7. دنبال امتیاز بودن. خیلی از مردها می‌خواهند فقط "کمی" به دست بیاورند. باید بفهمید که رابطه‌ جنسی زمانی خوب است که هر دوی شما در آن شریک باشید. سعی کنید در همان لحظه زندگی کنید.


    8. اکتشاف نکردن خیالپردازی‌های همسرتان. همه زن‌ها یک روی شهوانی دارند. بااینکه بعضی از آنها نمی‌دانند که این جنبه‌شان کجاست اما تحقیقات نشان داده است که زنان با خیال‌پردازی‌های واضح و آشکار خیلی بیشتر از خیالپردازی‌های رمانتیک تحریک می‌شوند. اگر دوست دارید که همسرتان برای شما "لباس دلخواهتان" را تن کند اما او حوصله ندارد، چرا شما نباید چنین کاری برای او بکنید؟


    9. اینکه فکر کنید باید مثل یک هنرپیشه فیلم پورنو رفتار کند. یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است مردی از همسرش انتظار داشته باشد این است که خیال‌پردازی‌هایی که فقط در فیلم‌های پورنو می‌تواند ببیند را برای او انجام دهد. این واقعیت نیست. او یک شیء نیست، با او مثل یک ابزار رفتار نکنید.


    10. اینکه فکر کنید یکبار برای او کافی است. یکبار ارگاسم کامل شده است و کاملاً راضی است، درست است نه اشتباه می‌کنید! خیلی از زنان مثل مردان با یک ارگاسم راضی نمی‌شوند. حتی اگر به ارگاسم شدن دوباره خودتان هم راضی باشید اما باید بدانید که دخول تنها راه ارضا کردن همسرتان نیست. راه‌های دیگری هم برای لذت دادن به او وجود دارد.


    البته باید اول مطمئن باشید که به ادامه کار تمایل دارد. مردها ممکن است تصور کنند که اگر ارگاسم بیشتری نصیب همسرشان کنند، معشوق بهتری هستند. اگر او کاملاً ارضا شده باشد و دیگر تمایلی به ادامه کار نداشته باشد، این درست نیست. اگر با این شرایط بخواهید کار را ادامه بدهید آنوقت از جسم او برای ارضاء نفستان استفاده می‌کنید و این اصلاً کار جالبی نیست!


    11. اینکه خیلی سریع پیش بروید. کُند پیش بروید. سعی کنید از با هم بودن لذت ببرید. اما اگر زمانتان کم است ممکن است نتوانید اما اگر وقت کافی دارید، عجله نکنید. کند پیش بروید، ریلکس باشید و لذت ببرید!


  4. پیشفرض

    زنانی که تقلید به ارگاسم شدن می کنند، ارگاسم بهتری دارند

    به گفته دانشمندان تقلید ارگاسم شدن از سوی زنان که معمولاً شامل بکار بردن صداهایی مثل جیغ زدن و یا ناله کردن و همچنین کلماتی تحریک آمیزی چون " بله " و " بیشتر" می باشد، باعث ارگاسم و اوج لذت جنسی در مردان می شود و همین امر رضایتمندی، اعتماد بنفس و احساس خوبی را در زنان ایجاد می کند
    38,900
  5. پیشفرض

    بهترین حالات جنسی: 5 اشتباهی که اکثر آقایون مرتکب میشوند


    یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟



    بهترین راه برای توضیح مسئله این است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این، به 5 مورد از اشتباهات آقایون در مسائل جنسی اشاره می کنیم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید.


    اشتباه اول: تقلید همه چیزهایی که در فیلم های پورنو می بینید.

    این می تواند بزرگترین اشتباه آقایون در مسائل جنسی باشد. مردان بی تجربه ممکن است تصور کنند که فیلم های پورنو می تواند الگوی خوبی برایشان باشد اما با واقعیت مسئله آشنا نیستند. مشکل اینجاست که آن دسته فیلم ها تلاش می کنند که صحنه خوبی را برای بیننده بسازند نه اینکه لذت و میل هنرپیشه ها را بیشتر کنند.
    و درواقع، یکی از بدترین راه های تحریک اندام جنسی خانمها، زمانی است که وی پاهایش را روی شانه هایتان بگذارد. در این حالت که لگن او آنقدر به عقب خم شده است، ممکن است در گردنه رحم احساس درد کند. همچنین این وضعیتی است که فشار زیادی به زن وارد می کند.
    اشتباه دوم: تلاش زیاد برای نینداختن وزنتان روی زن، در هر وضعیت
    برای خانم ها رابطه جنسی راهی برای نزدیکتر شدن به آقایون است. وقتی وزنتان را روی بدن او می اندازید او لذت زیادی می برد. پس دفعه بعد که با همسرتان رابطه جنسی برقرار می نمایید سعی کنید وزنتان را بیشتر روی او بیندازید. همانطور که می بینید، طی رابطه جنسی، تقریباً همه خانم ها از اینکه بدن مردشان به بدن آنها بچسبد بسیار لذت می برند.
    اما چه مقدار از وزنتان را باید روی آنها بیندازید؟ آنقدر که بعد از تمام شدن رابطه جنسی خانمتان نگوید احساس می کند که تریلی از روی او رد شده و صافش کرده! حد و مرز را نگه دارید. چون اگر به مدتی طولانی همه وزنتان را روی او بیندازید برای او دردناک خواهد بود. اما واقعیت این است که اکثر خانم ها دوست دارند که طی رابطه جنسی کمی از وزن همسرشان روی آنها بیفتد.
    اشتباه سوم: اینکه وقتی همسرتان روی شماست، اجازه بدهید همه کارها را او انجام دهد.
    تقریباً برای همه خانم ها، رابطه جنسی عملی پویا است. به همین خاطر اگر شما هم بی حرکت باشید و هیچ کاری انجام ندهید، رابطه جنسیتان کاملاً برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه جنسی برای او تغییر خواهد کرد. صحبت های تحریک کننده و آرام در حین رابطه جنسی نیز تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت که نباید از آن غافل شوید.
    اشتباه چهارم: منفعل بودن
    خیلی از آقایون انواع کتاب های"آقایونی مریخی" را خوانده اند و به همین خاطر تصور می کنند که زن ها دوست دارند که همه چیز را به او بسپارید و برای هر کاری که می خواهید بکنید اجازه بگیرید. به جای این روش فقط هر کاری که می خواهید را انجام دهید. حتی وقتی می خواهید حالتتان را تغیر دهید، خشن رفتار کنید و به اینطرف و آنطرف پرتابش کنید و مطمئن باشید که عاشق این رفتارتان خواهد شد. اصلاً نگرانش نباشید. اگر چیزی اتفاق بیفتد که همسرتان دوست نداشته باشد، مطمئناً به شما خواهد گفت.
    اشتباه پنجم: تصور اینکه حالت های عجیب و غریب بهتر عمل می کند
    لازم نیست معکوس از سقف آویزان شوید و کاری دیوانه وار انجام د هید. فقط طبیعی باشید. قدیمیترین حالت رابطه جنسی (مرد روی زن خوابیده) برای اکثر افراد بهترین حالت رابطه جنسی است.
    حالت های عجیب و غریب فقط بدنتان را خسته می کند و روحیه تان را هم برهم می زند چون گمگشتگی در این حالت ها هم زیاد اتفاق می افتد و نمی دانید دستتان را کجا بگذارید و پایتان را کجا.

  6. پیشفرض

    واژن لذت بخش ترهست یا کلیتوریس؟


    سوالم در عنوان تاپیک نوشته شده.. به نظر شما مقاربت از راه واژن لذت بیشتری دارد یا از طریق تحریک کلیتوریس ؟



    مثل داستان علم بهتر است یا ثروت... اینکه کلیتوریس لذت بیشتری میدهد یا واژن برای یه عده ای معما شده ! ولی جواب اینه که هر دو روش لذت بخش هست. مثل اثر انگشت که هر انسانی اثر انگشت اختصاصی خودش را دارد.. طبیعت بدن خانم ها هم با هم فرق داره. گاهی یک زن نیاز داره بدونه که کدوم قسمت بدنش برای وی لذت بیشتری دارد... گاهی خودشون با انگشت خودشون کشف می کنند گاهی نیاز به شریک جنسی برای جواب به این سوال دارن


    در اینجا باید دومسئله جدا بشه یکی حساسیت ارگان تناسلی هست یکی لذت. حساسیت منظور همان پایانه های عصبی هستند که از مغز و نخاع شروع میشن و به ارگان مورد نظر میرسن. معمولا حساس شدن به تحریک پوستی یا مخاطی مساوی احساس لذت هست... ولی همیشه هم اینطور نیست. مناطقی از بدن شما که در مقابل تماس سطحی احساس لذت ایجاد می کنند دو دسته هستند:


    مناطق اولیه تحریک جنسی که شامل دستگاه های تناسلی خارجی ,پستان , نوک پستان و چند منطقه دیگه که قبلا صحبت هائی داشتیم


    مناطق ثانویه جاهائی هستند که آموزش پذیر هستند مثلا ممکنه اگر به کرات کمر یک خانم بوسیده بشه بتدریج احساس خوبی مثل تحریک تناسلی و در همان حد بهش دست بده


    ممکنه علی الظاهر مناطق تناسلی خانم بسیار تحریک کننده به نظر بیاد ولی ممکنه برای بعضی خانم ها خارش , تحریک و یا حتی ایجاد درد کند. از طرف دیگه ممکنه مناطقی که از نظر پایانه عصبی ضعیف هستند برای بعضی خانم ها بسیار لذت بخش باشه... مثل همان مورد کمر


    کلیتوریس از نظر پایانه های عصبی شبکه بسیار بسیار قوی دارد. همان طور که آلت مردان حساس ترین قسمت بدن آنها از نظر تحریک جنسی هست( چون شبکه عصبی بسیار قوی دارد ) در زنان هم کلیتوریس همان کار را می کند. ما در بحث های قبلی اشاره کردیم که از کل کلیتوریس تنها چیزی که دیده قسمت کوچکی از آن هست و بقیه آن که مثل کوه یخی روی آب در بدن زن پنهان شده است. خود خانم ها اکثرا معتقدند که همین منطقه لذت بیشتری به آنها می دهد... حالا اینکه چه روشی مورد قبول آنها

    برای تحریکشان هست بسته به بدن آنها و سلیقه آنها فرق دارد. یکی ممکنه تحریک دهانی دوست داشته باشه ,یکی فقط لمس دستی , یکی فشار بدن شریک جنسی رو دوست داشته باشه , بعضی ها از دستگاه برقی ویبراتور استفاده می کنند.


    برای بعضی خانم ها واژن , بیشتر تحریک کننده هست مخصوصا ابتدای واژن.که باز هم به خاطر شبکه عصبی قوی یک سوم اول واژن هست.این دسته نسبت به دسته قبلی کمتر هستند


    خبر دیگه در همین مورد اینکه معمولا واژن و کلیتوریس با هم عمل می کنند ! یعنی پایانه های عصبی تحریک شده واژن به مغز این سیگنالها را میبفرستند در همان زمان ,کلیتوریس احساس لذت بسیار زیادی برای زن تولید می کند.گرچه نمیشه گفت که وجود اون پایانه های عصبی الزاما به معنی گارانتی کردن ایجاد لذت در زن هست ولی به هر حال نقش مهمی در لذت زن دارند.برای اینکه زنان متوجه بشند کدام قسمت بدنشان ( کلیتوریس , واژن , بقیه قسمتها ) برایشانبیشتر لذت بخش هست باید یا به تنهائی و با به کمک شریک جنسی این مسئله رو کشف کنند.
  7. در هنگام ارگاسم، چه چیزی به مغز زنان خطور می کند

    نتایج بررسی اولین اسکن مغز زنان توسط دانشمندان، نشان دهنده آن است که درون مغز زنان در هنگام ارگاسم چه می گذرد. دانشمندان با اسکن مغز 8 زن از طریق MRI دریافته اند که ارضاء جنسی زنان، سیستم عصبی آنان را تا حدی بی حس و کرخ می کند که درد را حس نمی کنند و تنها احساس لذت می کنند. محققان امریکائی به این نتیجه رسیده اند که ارگاسم، در حدود 30 بخش مختلف از مغز از جمله قسمت هایی که نسبت به احساسات، لامسه، لذت، رضایت و حافظه مربوط می شوند را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این محققین امیدوارند از طریق این تحقیقات، مسائل و مشکلات زنانی که دارای شور و شوق کافی با سکس نمی باشند را شناسایی نمایند. همچنین آنان در نظر دارند که تحقیقات مشابهی را بر روی مردان و تفاوت های واکنش های مغزی میان زنان و مردان نسبت به ارضاء جنسی ، انجام دهند.
    38,900
  8. پیشفرض

    چرا خانم ها تظاهر به ارگاسم می کنند؟

    بله خیلی وقت ها خانم ها تظاهر به ارضا شدن می کنند. من بعنوان یک زن که سالیان طولانی زندگی کرده ام و با دوستانم در این مورد حرف زده ام می توانم بگویم که تقریباً 99% خانم ها موقع رابطه جنسی با شوهرانشان تظاهر میکنند که ارگاسم شده اند و در 100% موارد شوهرانشان متوجه نشده اند. بارها و بارها از زبان مردها شنیده ام که اگر همسرشان تظاهر به ارگاسم کند متوجه می شوند اما واقعیت نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از آنها این توانایی را دارند.


    مردها دوست دارند فکر کنند که وقتی با همسرشان رابطه جنسی برقرار می کنند بهترین رابطه جنسی زندگیشان را به آنها داده و کاملاً آنها را ارضاء کرده اند.


    با اینکه امروزه خانمها بیشتر از نسل های قبل در مورد رابطه جنسی صحبت می کنند اما هنوز هم تعداد زیادی از خانم ها هستند که دوست ندارند در این مورد با شوهرشان حرف بزنند بگویند که دوست دارند رابطه جنسیشان به چه صورت باشد. به همین دلیل ممکن است خیالپردازی کنند و آنچه می خواهند را در تصوراتشان ببینند اما حتی یک کلمه هم درمورد آن با همسرشان حرف نزنند. اما چرا؟ چون زن ها می دانند که اعتماد بنفس مردها چقدر شکننده است. یک خانمی که می شناختم می گفت که بعد از سالها درمان و مشاره برای ازدواج، یک شب حین رابطه جنسی به شوهرش می گوید:


    "واقعاً دوست دارم که امشب ارگاسم بشم."


    "یعنی چی؟ مگه تا حالا نمی شدی؟"


    "اممم.... نه!"


    "پس تظاهر می کردی؟"


    "اوهوم. بعضی وقت ها."


    "چند بار تظاهر کردی؟"


    "بیشتر از بیست."


    "بیست بار؟"


    "نه بیست سال!"


    آن زن گفت که زندگی جنسی او همان شب تمام شد. شوهرش کم کم تمایلش را به او از دست داد و در مابقی زندگی زناشویی هیچ رابطه جنسیی با هم نداشتند.


    اما چرا خانمها تظاهر به آن می کنند؟ شاید به اندازه تعداد خانم ها برای این مسئله دلیل وجود داشته باشد. اما متداولترین دلایل آن عبارتند از:


    1. زن باید کاملاً احساس نزدیکی با شوهرش کند و به او اعتماد کند تا بتواند ارضاء شود.


    2. او خسته است و فقط می خواهد که رابطه جنسی تمام شود.


    3. حوصله شروع کردنش را نداشته اما به خاطر اینکه شما ناراحت نشوید مجبور به اینکار شده است.


    4. شما تحریکش نمی کنید. بوی بدنتان، بی دهانتان یا هر چیز دیگری در شما باعث امتناع او می شود. اما نمی خواهد که احساساتتان را جریحه دار کند چون دوستتان دارد به همین خاطر سعی می کند سریع کار را تمام کند.


    5. از دستتان عصبانی است اما نه آنقدر عصبانی که درموردش با شما حرف بزند.


    6. بارها و بارها تلاش کرده که به شما بگوید آرامتر پیش بروید یا بگوید که دوست دارد چطور رابطه جنسی برقرار کنید اما شما اشاره هایش را متوجه نشدید.


    7. می ترسد که ارضاء شدنش وقت زیادی بگیرد و شما خسته شوید به همین خاطر تظاهر می کند که ارضاء شده است.


    بله خانم ها تظاهر می کنند که ارضاء شده اند. و همسر شما هم ممکن است اینکار را کرده باشد. حالا ببینید که از کجا باید بفهمید.


    1. اگر بعد از رابطه جنسی هنوز انرژی زیادی داشته باشد و بخواهد از جا بلند شود و به بقیه کارهایش برسد مطمئن باشید که تظاهر به ارضاء شدن کرده است.


    2. اگر حین رابطه جنسی واژن او انقباضات شدید نداشت پس ارضاء نشده است.


    3. اکثر خانم ها موقع ارضاء شدن پوست صورت و گردنشان گلگون می شود و نوک سینه هایشان سفت می شود اگر برای طرف شما اینطور نشد پس ارضاء نشده است.


    4. اگر موقع ارضاء شدن بتواند حرف بزند درست مثل فیلم های پورنو بدانید که تظاهر می کند. ارگاسم واقعی فقط صدای آه زن را بلند می کند و حرف زدن و مکالمه برای او ممکن نیست.


    5. اگر دیدید که برای انجام رابطه جنسی عجله دارد و نوازش های شما را قطع می کند تا سریع سر رابطه جنسی اصلی بروید بدانید که فقط می خواهد زود کار را تمام کند.


    6. اگر در کمتر از 5 دقیقه بدون اینکه پیش نوازی طولانی داشته باشید تظاهر به ارگاسم شدن کند بدانید که فقط قصد داشته شما ارضا شوید و بعد دنبال کارتان بروید.


    7. اگر فوراً پس از آن بخواهد حرف بزند بدانید که تظاهر به ارضا شدن کرده است. اگر بخواهد که در آغوشتان بیاید یا آرام دراز بکشد احتمالاً ارضا شده است.


    8. وقتی زنی ارضا می شود دستگاه تناسلی او بسیار حساس می شود و اگر به لمس کردن خود ادامه دادید و او دستتان را کنار نزد بدانید که ارضا نشده است.


    پس اگر فکر می کنید که همسرتان تظاهر به ارضا شدن می کند، آیا باید از او بپرسید؟ نه به هیچ وجه. سعی کنید مطالعه تان را بیشتر کنید تا رابطه جنسی بهتری انجام دهید. اگر دیدید که می خواهد با عجله کار را تمام کند به او بگویید که امشب اصلاً نمی خواهید رابطه جنسی کنید و فقط می خواهید ناز و نوازشش کنید و او را ارضا کنید. همین. و به احتمال زیاد این اتفاق برای او خواهد افتاد.


    سعی کنید کمی بیشتر درمورد آناتومی خانم ها مطالعه کنید. کمتر به خودتان و چیزهایی که تحریکتان می کند فکر کنید و کمی از توجهتان را هم به چیزهایی که همسرتان را تحریک می کند معطوف کنید. بیشتر خانم ها با رابطه جنسی کامل نیست که ارضا می شوند. آنها نیاز به تحریک چوچوله دارند. بیشتر آنها دوست ندارند که چوچوله شان را سفت و خشن تحریک کنید. اگر واژنشان خشک بود اینکار را نکنید چون دردناک خواهد بود. می توانید از روغن استفاده کنید.


    هرچقدر خارج از تختخواب بیشتر با او حرف بزنید بیشتر به شما اطمینان خواهد کرد و احساسات و رازهای خود را با شما در میان خواهد گذاشت و درمورد چیزهایی که در رابطه جنسی دوست دارد با شما حرف خواهد زد. پس حالا که فهمیدید به احتمال زیاد همسر شما هم همیشه تظاهر به ارضا شدن می کرده است، ببینید چطور می توانید یک ارگاسم واقعی به او بدهید.

  9. ارگاسم در زنان


    سالها پیش در یک مطالعه مشخص شد که تنها 30 درصد خانمها،بعد از ازدواج به ارگاسم میرسند.هرچند در آن موقع به غلط چنین تعبیرشد که فقط 30 درصد خانمها توانایی رسیدن به ارگاسم را دارند، ولی امروزه میدانیم که تمام زنها میتوانند به ارگاسم برسند و حتی گروهی از آنها قادرند چند ارگاسم به دنبال هم داشته باشند.


    برای به ارگاسم رسیدن خانمها چند عامل مهم وجود دارد:



    1- شرایط روحی:در حالت بی اعتمادی، هیجان و اضطراب،دستیابی به ارگاسم برای زن غیر ممکن است.


    2- تعداد دفعات و فاصله بین نزدیکی:هرچه فاصله بین فعالیت جنسی بیشتر باشد، امکان تحریک زن مشکلتر بوده و شانس به ارگاسم رسیدن او کمتر است.در این بررسی مشخص شد که اگر فعالیت جنسی مجدد در فاصله کمتر از 36 ساعت صورت گیرد،زن از لحاظ فیزیکی و روحی زودتر تحریک شده و راحتتر به ارگاسم میرسد.برعکس اگر فاصله میان انجام دو سکس کمتر از 36 ساعت نباشد،آنگاه تلاش زیادی برای تحریک جنسی او لازم است.


    3- شرایط جنسی مردان: مردان بسته به سن، وضعیت سلامت،شرایط روحی و رژیم غذایی بطور متوسط هر 24 تا 72 ساعت به تخلیه جنسی نیاز دارند.اگر فاصله سکس بین زن و مرد بیشتر از این مدت باشد مرد خیلی زود و قبل از آنکه بتواند زن را به ارگاسم برساند انزال میشود.


    4- آموزش جنسی: در بسیاری از جوامع هیچ آموزشی در مورد لذت جنسی وبرقرارکردن ارتباط لذت بخش با جنس مخالف، به جوانان داده نمیشود.بسیاری از زنها و مردها رابطه جنسی را در طول زمان و برحسب تجربه خود یاد میگیرند.در معدود جوامعی که در مورد تحریک جنسی به زن و مرد آموزش داده میشود معمولا" ازدواجها موفق تر است(از لحاظ جنسی).



    5- تمرینات ورزشی کگل: راه دیگر برای تقویت ارگاسم در خانمها انجام تمرینات ورزشی کگل است.در این ورزش ماهیچه های کف لگن چند بار در روز شل و سفت میشوند.لازم به تذکر است که این نوع ورزش علاوه بر تقویت ارگاسم و لذت جنسی در پیشگیری از عوارض زایمان و افتادگی مثانه نیز بسیار موثر است.


    مردها چگونه می توانند کمک کنند:


    به یاد داشته باشید که بسیاری از زنان نیاز به تحریک کلیتوریس دارند. این بخشی از چیزی است که در مردان به آلت تناسلی تبدیل شده است – و به همان میزان که آلت تناسلی در مردان اهمیت دارد برای زنان نیز مهم است.


    به یاد داشته باشید که عشق ، رمانتیک بودن، درآغوش گرفتن و جو خوب، با نوازش زیاد زنان، به مراحل اولیه رابطه جنسی منجر میشود.


    سینه هایش را نوازش دهید – بعضی از زنان از طریق نوازش سینه به اوج لذت جنسی میرسند.


    با او از طریق دهان رابطه جنسی داشته باشید. بسیاری از زنان عاشق این روش هستند و برخی ادعا می کنند که نمی توانند ارضاء شوند، مگر مردها در زیر قرار گرفته باشند.


    باعث سرافکندگی نیست که از آنها خواسته شود، خواسته هایشان را نشان دهند.


    در برخی از روابط جنسی خود ابتکارعمل را به دست او بدهید و تصمیم بگیرید برنامه داشته باشید.


    اگر شما کنترل خود را پیش از ارضاء او از دست میدهید، مقداری از انرژی خود را صرف بوسیدن و تحریک کنید به طوری که او نیز بتواند به اوج لذت جنسی برسد.
  • قاسم نادرپور

مسایل جنسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی